Azië & Australie - Reisverslagen van Ilja Noltee - WaarBenJij.nu Azië & Australie - Reisverslagen van Ilja Noltee - WaarBenJij.nu
Azië & Australie

Een aantal maanden rondtrekken door de mooiste delen van Azië, om vervolgens te gaan werken in Australië!

Recente Reisverslagen:

06 April 2015

Azie in een notendop!

27 Januari 2015

Een onvergetelijk begin van mijn avontuur...

06 Januari 2015

Het aftellen is begonnen...
Ilja

06-01-2015 Het is weer tijd om in het vliegtuig te stappen! Ditmaal vertrek ik voor een jaar naar het buitenland! Eerst eens een kijkje nemen in Azië om vervolgens te landen in Australië. Het wordt wederom een waanzinnig avontuur! 03-03-2014 De komende 3 maanden reis ik door Midden-Amerika! Mijn reis start in Mexico, aan de kust bij Playa del Carmen, waar ik naar school zal gaan om een beetje Spaans te leren spreken. Vervolgens maak ik een rondreis door Mexico, Guatemala, Honduras en Belize. Vanuit Mexico vlieg ik vervolgens door naar Panama waar ik een bezoek wil brengen aan de San Blas eilanden en Bocas del Toro, van daaruit vervolg ik mijn reis naar Costa Rica, waar ik 3,5 week zal rondreizen door de prachtige natuur. Om mijn reis af te sluiten vlieg ik naar Cuba, waar ik eveneens een rondreis maak.

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13683

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 17 Januari 2016

Azië & Australie

04 Maart 2014 - 03 Juni 2014

Midden-Amerika!

Landen bezocht: