Mañana es el día! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Ilja Noltee - WaarBenJij.nu Mañana es el día! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Ilja Noltee - WaarBenJij.nu

Mañana es el día!

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja

03 Maart 2014 | Nederland, Zandvoort

Jaja, morgen is het zover! Om 9.30 uur vlieg ik met een tussenlanding in Parijs, met Air France naar Mexico! Mijn backpack staat eindelijk klaar, ingepakt en wel.... Eindelijk, aangezien ik de backpack ongeveer 2 uurtjes geleden pas heb aangeschaft! Eerder had ik al mijn oude vertrouwde Lowe Alpine ingepakt, maar vanmorgen heb ik mijn plannen een beetje gewijzigd en besloten toch nog een nieuwe backpack te kopen. Dit door het feit, zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten, ik opgescheept zit met nogal een nare verkramping in mijn nek; accute torticollis. Van het weekend ging het eigenlijk al een stuk beter en had ik nog goede hoop dat het op tijd goed zou komen... Maar helaas, vanmorgen verging ik wederom van de pijn en zag ik het eigenlijk helemaal niet meer zitten. Ik herinnerde mij een dagje shoppen, waarbij ik een backpack gespot had met wieltjes eronder. Vroeger waren dit nogal gare dingen, maar tegenwoordig heb je waardige backpacks, welke eveneens als trolley gebruikt kunnen worden. Ik ben direct gaan zoeken op het internet en samen met mijn broer naar Haarlem gereden om er eentje aan te schaffen. Wat een uitvinding! Dat scheelt gelukkig een last van mijn schouder (al is het een kleintje, want die nek zit er nog steeds). Nogmaals, erg leuk dat jullie me gaan volgen, ik houd jullie graag op de hoogte met jaloersmakende foto's en irritante verhaaltjes :-)

Bij deze trouwens ook mijn nummer tijdens mijn reis, vanaf morgen ben ik ALLEEN te bereiken via dit Nederlandse telefoonnummer: +31625454158. Hiermee kan ik ook whatsappen. Verder uiteraard ook per mail & fb te bereiken. Maar voor wat het waard is: LAAT ME MET RUST, IK BEN OP VAKANTIE! :-p :-p :-p hihihi

Tot over 3 maanden! Hasta la vista!

Besos,

Ilja

  • 03 Maart 2014 - 19:48

    Ingmar:

    Heeeeel veel plezier meid!!! En hoop dat de pijn in je nek snel weg is!!
    Geniet ervan en wees voorzichtig

  • 03 Maart 2014 - 20:19

    Ilja Noltee:

    Thanks Ing! Hoop het! Xx

  • 03 Maart 2014 - 23:22

    Irm:

    Heel erg veel plezier! !

  • 03 Maart 2014 - 23:26

    Ilja Noltee:

    Dank je wel Irm!! :-)


  • 06 Maart 2014 - 08:16

    Berend:

    Hey Il,

    Heel veel plezier tijdens je mooie reis! Ik kan niet wachten op die jaloersmakende foto's ;-)
    Succes met je nek, ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt!

    Groetjes Berend

  • 09 Maart 2014 - 17:09

    Louise:

    En hoe is het nu vrouw alles naar het zin.?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilja

06-01-2015 Het is weer tijd om in het vliegtuig te stappen! Ditmaal vertrek ik voor een jaar naar het buitenland! Eerst eens een kijkje nemen in Azië om vervolgens te landen in Australië. Het wordt wederom een waanzinnig avontuur! 03-03-2014 De komende 3 maanden reis ik door Midden-Amerika! Mijn reis start in Mexico, aan de kust bij Playa del Carmen, waar ik naar school zal gaan om een beetje Spaans te leren spreken. Vervolgens maak ik een rondreis door Mexico, Guatemala, Honduras en Belize. Vanuit Mexico vlieg ik vervolgens door naar Panama waar ik een bezoek wil brengen aan de San Blas eilanden en Bocas del Toro, van daaruit vervolg ik mijn reis naar Costa Rica, waar ik 3,5 week zal rondreizen door de prachtige natuur. Om mijn reis af te sluiten vlieg ik naar Cuba, waar ik eveneens een rondreis maak.

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 13667

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 17 Januari 2016

Azië & Australie

04 Maart 2014 - 03 Juni 2014

Midden-Amerika!

Landen bezocht: