Nog maar iets langer dan een maandje! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Ilja Noltee - WaarBenJij.nu Nog maar iets langer dan een maandje! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Ilja Noltee - WaarBenJij.nu

Nog maar iets langer dan een maandje!

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja

28 Januari 2014 | Nederland, Zandvoort

Welkom op mijn blog! Binnenkort zal ik voor 3 maanden gaan reizen door Midden-Amerika en daarbij houd ik jullie graag op de hoogte van mijn belevenissen via deze site! Zojuist heb ik mijn betaling gedaan aan een Spaanse school in Mexico, waar ik een week lang een intensieve cursus Spaans zal gaan volgen. Dit houdt in dat ik 4 uur per dag naar school zal gaan en tevens een aantal uren per dag huiswerk zal moeten maken. School en huiswerk klinkt natuurlijk niet al te positief en heeft zeker niets te maken met vrijheid, althans zo denk je vaak als je nog op school zit... Ik, daarentegen, heb enorm veel zin om in het schoolbankje plaats te nemen en mijn hersenen eens op te poetsen! Daarnaast zijn de klaslokalen gelegen in een tropische tuin, vlak bij het prachtige witte zandstrand van Playa del Carmen in Mexico! Dus ik doe mijn vlechtjes weer in mijn haren, trek m'n schooluniform uit de kast en ik zeg: Riba Riba Underlay Underlay! Yeeeee Haaaa!

Voor meer info over Playa del Carmen, check: http://www.allesoverplayadelcarmen.nl/

Voor meer info over de school: http://www.solexico.com/EN/home/

  • 28 Januari 2014 - 19:11

    Louise,:

    Ilja ik zie je nog voor die tijd, en ik ga je echt volgen hoor als je dat leuk vind.

  • 28 Januari 2014 - 19:13

    Ilja Noltee:

    Hi Louise! Ja hrtstikke leuk! Je kunt je ook aanmelden voor de mailinglist, links onderaan deze pagina staat: Meld je aan voor de mailinglijst. Als je dan je emailadres invult krijg je automatisch een berichtje als ik een nieuw verslag of nieuwe foto's heb geplaatst! Ik zie je eind februari nog! x

  • 28 Januari 2014 - 19:25

    Marjolein En Hans:

    Hai lieve ilja,
    tjeetje wat spannend weer een hele verre reis maken
    .Wat leuk van die Spaanse les lijkt mij heeeel erg moeilijk maar je krijgt wel les in een prachtige omgeving .Wat fijn dat we straks weer mee kunnen genieten van al je avonturen , ben zo benieuwd!!
    Veel succes met alles regelen en uitzoeken, dikke kus mama

  • 28 Januari 2014 - 20:12

    Ellen Bluijs:

    Super leuk cursus Spaans haha en kijk nu al uit naar je foto met de vlechtjes

  • 28 Januari 2014 - 22:05

    Ilja Noltee:

    Haha El, wacht maar af! xxx

  • 28 Januari 2014 - 23:03

    Victoria:

    Hey illie!
    Super vet dat je gaat reizen! Gelijk heb je ;)
    Ik ga je volgen hoor.
    Xx vic

  • 29 Januari 2014 - 09:02

    Francien:

    Wat een stoer wijffie ben je toch.
    Super gaaf dat je weer zo'n machtige reis gaat maken.
    Ik wens je heel veel plezier en succes met de Spaanse lessen.
    Groetjes Francien! (Met jouw verslag ben ik toch ook een beetje op avontuur). :)

  • 29 Januari 2014 - 09:12

    Ilja Noltee:

    Dank jullie wel Vic en Francien! Ik zal mooie foto's erop zetten, dan zijn jullie ook een beetje mee! X

  • 29 Januari 2014 - 09:57

    Willy Jubels:

    Hi Ilja, succes met alle voorbereidingen. Lijkt me een prachtige reis en mooie ervaring. Kijk al uit naar alle foto's van je trip!

  • 29 Januari 2014 - 21:56

    Merel:

    Ben zeer benieuwd naar je verhalen il!! x

  • 29 Januari 2014 - 21:59

    Ilja Noltee:

    Thanks Wil!! Ik heb er ook zo'n zin in!!!! Nu eerst nog alle voorbereidingen inderdaad!

    En Meer, leuk dat je me gaat volgen! Ik ga volgende week gezellig bij Sushi langs! Anders zou ik haar pas weer zien met een dikke buik! haha!

    XXX

  • 09 Februari 2014 - 17:10

    Marjolein Klooswijk:

    Wat leuk dat je een reisverslag gaat sturen. Ik kijk er nu al naar uit! Spannend allemaal. woensdag Knap van je dat je een Spaanse cursus gaat volgen. Ik zie je as. woensdag, dus dan kan ik wat meer van je horen.

  • 09 Februari 2014 - 17:14

    Ilja Noltee:

    Hi tante Marjo! Ja, ik zal op deze blog jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden :-)
    Je kunt je inschrijven voor de mailinglist, dan vul je je e-mailadres in, dat staat links onderaan deze pagina. Tot woensdag! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilja

06-01-2015 Het is weer tijd om in het vliegtuig te stappen! Ditmaal vertrek ik voor een jaar naar het buitenland! Eerst eens een kijkje nemen in Azië om vervolgens te landen in Australië. Het wordt wederom een waanzinnig avontuur! 03-03-2014 De komende 3 maanden reis ik door Midden-Amerika! Mijn reis start in Mexico, aan de kust bij Playa del Carmen, waar ik naar school zal gaan om een beetje Spaans te leren spreken. Vervolgens maak ik een rondreis door Mexico, Guatemala, Honduras en Belize. Vanuit Mexico vlieg ik vervolgens door naar Panama waar ik een bezoek wil brengen aan de San Blas eilanden en Bocas del Toro, van daaruit vervolg ik mijn reis naar Costa Rica, waar ik 3,5 week zal rondreizen door de prachtige natuur. Om mijn reis af te sluiten vlieg ik naar Cuba, waar ik eveneens een rondreis maak.

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 13661

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 17 Januari 2016

Azië & Australie

04 Maart 2014 - 03 Juni 2014

Midden-Amerika!

Landen bezocht: